خبرگزاری کار ایران

خبر خوش استاندار قم:

بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) قم تا قبل از ماه رمضان افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۱۳۰

استاندار قم از افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امیرالمومنین(ع) قم تا پیش از ماه رمضان خبر داد و گفت: بیمارستان مادر قم هم به زودی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم، امروز جمعه در حاشیه بازدید از مراحل تکمیل بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امیرالمومنین(ع) قم (واقع در فلکه آزاگان این شهر)، در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به شیوع بیماری کرونا از اوایل اسفند، گفت: تمام ظرفیت درمانی استان برای نگهداری و درمان بیماران کرونایی اختصاص یافت و در این راستا بیمارستان نیمه تمام امیرالمومنین(ع) (واقع در فلکه آزادگان قم) و بیمارستان مادر (در شهرک پردیسان) نیز به عنوان ظرفیت های بعدی در نظر گرفته شد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: با پیگیری مدیریت استان، تامین اعتبار مورد نیاز این بیمارستان‌ها در این زمان حساس به تحقق رسید و این به عنوان خدمتی ماندگار در توسعه زیرساخت های درمانی و سلامت استان خواهد بود.

سرمست با بیان اینکه با راه‌اندازی این دو بیمارستان جدید، شاهد افزایش ۴۵۰تخت بیمارستانی به ظرفیت‌های درمانی قم خواهیم بود، گفت: پیگیری‌های لازم از ریاست محترم‌جمهور ، معاون اول رئیس‌جمهور، ریاست مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان برنامه ریزی و مدیریت و وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی صورت گرفت و در نتیجه مجموعا ۳۱۰ میلیارد تومان به اعتبارات حوزه سلامت استان اختصاص یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز