خبرگزاری کار ایران

متشکره مطرح کرد:

فعالیت مجدد ۳۰ درصد از اتوبوس‌های درون شهری کاشان

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۰۹۳

مدیر عامل سازمان‌حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کاشان گفت: از بیست و سوم فروردین ۳۰ درصد اتوبوس های شهری جابه جایی مسافرین در ۸ مسیر را انجام خواهند داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمدرضا متشکره با بیان اینکه این تصمیم طبق مصوبه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در کاشان اتخاذ شده است، اظهارداشت: در چارچوب فاصله‌گذاری اجتماعی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و بر اساس میزان تقاضای شهروندان مسیرهای هشت گانه برای سرویس دهی به مسافرین در نظر گرفته شده است.

وی تمامی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری کاشان را ملزم به استفاده از ماسک و دستکش دانست و تاکید کرد: با نصب مخازن بزرگ مواد ضدعفونی کننده در ورودی اتوبوس ها جهت استفاده شهروندان، انتظار می رود مردم هم با رعایت کامل الزامات بهداشتی مانند حفظ فاصله لازم، استفاده از ماسک و دستکش شرایط ایمن تری برای حضور خود وسایر مسافرین فراهم کنند.

متشکره بازه زمانی ارائه خدمات اتوبوس رانی کاشان را در همه مسیرها از ۷صبح تا ساعت ۲۰‌ اعلام کرد و یاد آور شد: فعالیت تاکسی ها شهری مطابق روز های گذشته از ساعت ۹صبح تا ۱۱صبح و البته با رعایت محدودیت سوار کردن ۳ نفر مسافر خواهد بود و رانندگان تاکسی نیز همزمان‌ با ضد عفونی روزانه تاکسی، تجهیزات بهداشتی فردی و محلول ضد عفونی کننده را هم تحویل می گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز