خبرگزاری کار ایران

فرماندار یزد مطرح کرد:

نظارت بر فعالیت مشاغل و صنوف در یزد تشدید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۰۶۶

فرماندار یزد در خصوص محدودیت در فعالیت اصناف و تصمیمات جدید در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، بیان کرد: بازرسان بر عدم فعالیت صنوف غیرضرور نظارت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سیدمحمد رستگاری اظهار داشت: در ادامه اقدامات مستمر یک ماه اخیر، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری درحال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ، مقرر شد هفته آخر فروردین ماه نیز کماکان برخی محدودیت‌های ورود و خروج به شهرستان‌های استان یزد همچنان برقرار باشد.

فرماندار یزد بیان داشت: همه ورودی‌ها و خروجی‌های شهر یزد به جز  میدان مدرسی همچنان بسته است، فقط برخی محدودیت‌های ایجاد شده در داخل شهر یزد رفع شد و محدودیت در مسیرهای رفت و آمد به شهرستان‌ها همچنان برقرار است.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز فعالیت برخی اصناف از 23 فروردین که تعدادی از کارکنان دولت از سایر شهرستان‌ ها به یزد عزیمت می‌کنند، تنها راه ورودی به این شهر کماکان مسیر میدان مدرسی است و مردم می‌توانند از این مسیر وارد شهر شوند.

رستگاری افزود: همچنین مسیر خروجی شهروندان، میدان مدرسی انتخاب شد، محدودیتی برای تردد خودروهای بومی نخواهد بود اما همین روش در دیگر شهرستان‌ها اعمال می ‌شود.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تمامی مشاغل اظهار داشت: در رابطه با اصناف مجاز و غیرمجاز به فعالیت در هفته آینده،  آنهایی که مجاز هستند، اعلام شد و با هرگونه صنف غیرمجاز برخورد می‌ششود.

فرماندار یزد عنوان کرد: از همشهریان درخواست داریم با عوامل اجرایی همکاری کنند تا شاهد ریشه کن شدن ویروس و بیماری کرونا باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز