خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد:

خروجی‌های استان بازگشایی می‌شود/ فعالیت برخی از صنوف همچنان ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۰۴۸

استاندار یزد با اشاره به کاهش برخی از محدودیت ها در استان از روز شنبه گفت: خروجی های استان نیز بازگشایی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدعلی طالبی پیرامون اقدامات انجام شده در اجرا طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار داشت: در زمینه ورود و خروج به شهرهای استان از روز شنبه ٢٣ فروردین ماه برخی از ممنوعیت‌ها برداشته خواهد شد.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان ادامه داد: البته ممنوعیت و کنترل ورودی‌های استان به‌ویژه در مسیر روستاهای تفریحی ادامه خواهد داشت.

وی همچنین با تاکید بر ممنوعیت فعالیت اصناف پرخطر استان تا اطلاع ثانوی، گفت: فعالیت سایر اصناف نیز باید با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی باشد.

طالبی بیان داشت:  اصناف پر خطر شامل پاساژها و مجتمع‌های تجاری، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران ‌ها و اغذیه فروشی‌ها، گرمابه ‌ها و مراکز سونا و ماساژ، روزبازارها و نمایشگاه ‌ها، مراکز بازی و تفریحی و گیم‌نت‌ها، باشگاه‌ های ورزشی و بدنسازی، تالارهای پذیرایی و سالن ‌های مراسم، قهوه خانه‌ ها و چایخانه‌ ها و تریاها همچنان بسته خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت بخش بیرون بر رستوران‌ ها و اغذیه فروشی ‌های استان در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانعی ندارد ادامه داد: مراکز تجمعی استان مانند مدارس، دانشگاه ‌ها، آموزشگاه ‌ها، مهدکودک‌ ها، مراکز فرهنگی، سینما، تئاتر، مراکز ورزشی سرپوشیده، سالن‌ های ورزشی و اماکن مقدسه نظیر زیارتگاه‌ ها، مساجد و حسینیه ‌ها، پارک ‌ها، فضای سبز و مراکز تفریحی نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز