خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار تهران تشریح کرد:

جزئیات اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۰۲۶

معاون استاندار تهران جزئیات طرح فاصله گذاری هوشمند در تهران که از فردا 23 فروردین در پایتخت اجرا خواهد شد را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تداوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و آغاز مرحله فاصله‌گذاری هوشمند و بند ۱۴ مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس این بخشنامه کلیه دستگاه‌های اجرایی موظفند از ۲۳ فروردین ۹۹ ترتیبی اتخاذ کنند تا با تشخیص بالاترین مقام مسئول، ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع با حضور دو سوم کارکنان انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران عنوان کرد: به منظور کاهش حضور کارکنان در محیط اداری، مقرر شده است تا یک سوم کارکنان وظایف خود را به صورت دورکاری انجام دهند و در صورت عدم امکان انجام وظایف به صورت دورکاری با اعطای مرخصی به صورت نوبت‌بندی با اولویت بانوان دارای فرزند خردسال و کارکنان آسیب پذیر به ترتیب اقدام شود.

پاشا همچنین با بیان اینکه شروع ساعت کار کارکنان تا اطلاع بعدی در استان تهران از ساعت ۷ تا ۱۴ خواهد بود، افزود: در شهرستان‌های استان تهران ساعات کاری همچون روال گذشته است.

وی گفت: باید با رعایت کلیه دستورالعمل‌های اصول بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با ویروس کرونا، حداکثر برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم در راستای حفظ سرمایه انسانی به منظور پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس به عمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز