خبرگزاری کار ایران

بالایی به ایلنا خبرداد:

اعلام خسارات باد و بوران شب گذشته استان کرمانشاه / قطع جریان برق و شکسته شدن درختان و خودروهای شهروندان

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۰۱۷

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: وزش باد شدید و بارش تگرگ شب گذشته در استان کرمانشاه خسارت هایی به بار آورد.

جلیل بالایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: خسارت ناشی از باد در استان کرمانشاه باعث قطع جریان برق در ۲۶ نقطه و بارش تگرگ نیز خسارت هایی از جمله شکستگی درخت در ۴۵ نقطه از معابر عمومی شد و همچنین وقوع سیلاب و بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، هرسین، گیلانغرب، سرپل ذهاب، سنقر و کلیایی و دالاهو خسارت وارد کرد. 

بالایی افزود: خسارت به اموال و دارایی‌های افراد از جمله خودرو و لوازم برقی خانگی بر اثر رعد و برق را بخشی دیگر از خسارت وارده در شب گذشته اعلام کرد.

وی ادامه داد: ارزیابی دقیق نیاز به بررسی میدانی و اعزام کارشناس دارد که پس از جمع بندی اطلاع رسانی خواهد شد.

بالایی عنوان کرد: تگرگ و باد شب گذشته خسارت جانی نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به افزایش کمی، کیفی و حجم مخاطرات طبیعی در کشور و استان از مردم درخواست داریم موضوع بیمه اموال منقول، غیر منقول، محصولات کشاورزی و باغی و دامی را جدی گرفته تا جبران خسارات ناشی از حوادث طبیعی تسهیل و ممکن شود.

بالایی همچنین از صندوق بیمه کشاورزی خواست با دقت و سرعت بیشتر ارزیابی، برآورد و پرداخت خسارت محصولات کشاورزی و باغی را در دستور کار قرار دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز