خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز خواستار شد ؛

رعایت پروتکل‌های لازم برای کفن و دفن متوفیان کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۰۰۹

شهردار تبریز با اشاره به این‌که در شهر تبریز پروتکل‌های لازم بهداشتی در خصوص متوفیان کرونایی رعایت می‌شود، گفت: این تلاش‌ها در شرایطی است که امروز مقام معظم رهبری در سخنرانی تلویزیونی تبریز را مورد اشاره قرار دادند.

ایرج شهین باهر در گفت وگو با ایلنا، با اشاره به خدمات و تلاش‌های غسال‌ها و غساله‌ها در خصوص کفن و دفن متوفیان کرونا گفت: مدافعان خاموش از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا در شهر تبریز پای کار هستند و کفن و دفن اموات کرونایی یکی از موضوعات مهم و دشوار ماه‌های اخیر بوده که سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز و نیروهای فعال در موضوع کفن و دفن از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا پای کار آمده و هرگز به خاطر خطرات این ویروس دست از کار نکشیدند.

وی بیان کرد: با تلاش نیروهای سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی در امر کفن و دفن اموات کرونایی پیش نیامده و با رعایت تمامی پروتکل‌ها، کفن و دفن متوفیان انجام می‌شود.

شهین باهر افزود: افراد فداکار و از خودگذشته در این روزهای سخت مشخص می‌شوند و دیدیم که در تبریز برخلاف برخی از کلان شهرها، مدافعان خاموش از اولین روزها، فعال بودند و دست از کار نکشیدند و ترک پست هم انجام نشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز