خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار خبرداد:

توزیع 100 هزار ماسک رایگان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۸۲۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین از توزیع ۱۰۰ هزار ماسک رایگان در سطح این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و با همکاری سپاه استان، ماسک رایگان در سطح شهرستان‌های استان توزیع شد.

وی تصریح کرد: ماسک‌های رایگان برای توزیع در اختیار فرمانداری شهرستان‌های تابع استان قرار داده شده و در این راستا نیز تعدادی ماسک به بنیاد شهید و امورایثارگران جهت توزیع به خانواده معزز شهدا و ایثارگران قرار داده شده است.

این مسئول سیاسی و امنیتی خاطرنشان کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا، تعداد زیادی از واحدهای تولیدی و کارگاه‌های فعال استان اقدام به تهیه انواع ماسک، گانت و مواد ضدعفونی کردند تا بتوانند نیازهای موجود را پاسخگو باشند اما متاسفانه ضوابط قابل توجه و استانداردی در خصوص نوع کیفیت آنها به دلیل حجم وسیع کار به عمل نیامد.

وی اضافه کرد: رفته رفته و با اشباع بازار از اقلام مورد نظر بهداشتی، تصمیم گرفته شد تا برای هر واحد تولیدی ماسک یک مسئول فنی در نظر گرفته شود تا از این پس خارج از ضوابط دانشگاه علوم پزشکی این نوع کالاها تولید نشود.

به گفته حبیبی، از این پس علاوه بر درج قیمت برروی ماسک و سایر اقلام بهداشتی، مجوز واحد غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیز برروی محصولات باید باشد.

وی با اشاره به کمبود دستکش‌های بهداشتی، گفت: در این زمینه استان با محدودیت‌هایی روبرو بود که با تدابیر اندیشیده شده طی روزهای آینده نیز این مشکل برطرف و دسترسی آسان و سهل شهروندان به این محصول نیز میسر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز