خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار کرمانشاه‌‌؛

فاز نخست تقاطع غیر‌همسطح شهید سپهبد سلیمانی افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۷۹۳

فاز اول تقاطع غیرهمسطح شهید سپهبدقاسم سلیمانی، امروز (21 فروردین) با حضور استاندار کرمانشاه، فرماندار کرمانشاه، شهردار و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سعید طلوعی شهردار کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فاز اول این پروژه در راستای روان‌سازی ترافیک از غرب به شرق و بالعکس امروز افتتاح شد.

شهردار کرمانشاه پروژه مذکور را یک پروژه بزرگ برشمرد و افزود: تمام ابعاد این پروژه همانند تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) طراحی شده است.

وی با بیان اینکه در مرحله بعد زیرگذر این پروژه آغاز خواهد شد، خاطرنشان‌کرد: تاکنون توانستیم زیرگذر را جهت اتصال شمال به جنوب و جنوب به شمال خالی کنیم و به طور کامل جدول گذاری و آسفالت آن هم انجام خواهد شد.

طلوعی ادامه داد: یک جهت نیز از شرق به جنوب و غرب به شمال داریم که تمام ستون‌های این مسیر در حال حاضر آماده هستند و در صورت مساعد بودن هوا هر روز ۴ تا ۶ پایه را می‌توانیم به هم متصل کنیم و به زودی به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به اینکه برای تهیه میلگرد شماره ۳۲ این پروژه مشکلات زیادی بر سر راه ما قرار داشت، افزود: علیرغم این مشکلات اقتصادی اما توانستیم همچنان پروژه را فعال نگه داریم و به این منظور قرارگاه خاتم الانبیا ۲۴۰۰ تن میلگرد برای پروژه کمک کرد.

شهردار کرمانشاه گفت: در صورت تأمین اعتبار و مساعدت هوا طی ۴ تا ۵ ماه آینده این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

طلوعی افزود: حیات در شهر کرمانشاه همچنان وجود دارد و با کاشت گل و گیاه و المان‌های متعدد کاری کردیم که بتوانیم افسردگی و فشار روحی ناشی از بیماری کرونا را کم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز