خبرگزاری کار ایران

با کاهش دما صورت گرفت؛

بارش برف بهاری در تهران/ نگرانی باغداران از سرمازدگی شکوفه‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۶۵۷

بارش برف بهاری صبح امروز بخش‌هایی از شهر تهران را فرا گرفت و ارتفاعات پایتخت را سفیدپوش کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در تداوم بارندگی روزهای اخیر در تهران و کاهش دما، صبح امروز مناطق شمالی و مرتفع شهر تهران شاهد بارش نسبتا شدید برف بود و شهروندان پایتخت را غافلگیر کرد.

بارش برف بهاری در استان تهران از شامگاه چهارشنبه سبب سپید پوش شدن این منطقه شد و بسیاری از مردم مجبور شدند، دوباره وسایل گرمایشی خود را روشن کنند.

بارش‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته در استان تهران از مرز ۱۰۰ میلیمتر نیز عبور کرده است و پیش‌بینی می‌شود که این موج بارشی تا پایان هفته در استان حاکم باشد، همچنین دمای هوا بین ۵ تا ۱۰ درجه کاهش پیدا خواهد کرد.

تهران امروز در حالی در فصل بهار شاهد بارش برف بود و اتفاقی متفاوت را تجربه کرد که دغدغه اصلی باغداران و کشاورزان استان تهران سرمازدگی درختان به شکوفه نشسته است.

بر اساس این گزارش تاکنون بارش برف بهاری در همه استان تهران به جز ورامین، پیشوا و قرچک گزارش شده است؛ البته در این سه شهر نیز کاهش محسوس دما وجود دارد و بارش‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته در ورامین ۴.۶ میلیمتر ثبت شده و در ملارد، شهریار و شهرری نیز بارش برف اعلام شده و طی ۲۴ ساعت گذشته بارش ۷.۲ میلیمتری در شهریار ثبت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز