خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

وقوع بارش‌های شدید در 14 استان کشور/ احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۶۴۹

کارشناس سازمان هواشناسی از وقوع بارش های شدید در 14 استان کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، امین حسین نقشینه درباره وضعیت جوی کشور طی چند روز آینده گفت: طی امروز پنج شنبه و جمعه و شنبه در غالب مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش باران گاهی رگبار و رعد و برف و وزش باد شدید موقت در نقاط مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه درباره شدت بارش‌ها طی امروز نیز گفت: امروز پنجشنبه شدت بارش‌ها در استان‌های کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، البرز، تهران، غرب سمنان، مرکزی، شمال ایلام، لرستان، نوار غربی اصفهان، شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد است و احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و جاری شدن سیل وجود دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی نیز در ادامه بیان کرد: جمعه شدت بارش‌ها در لرستان، نوار غربی اصفهان، شمال شرق خوزستان؛ چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس، همدان، مرکزی، البرز و تهران است.

نقیشنه در ادامه بیان کرد: روز‌های یکشنبه و دوشنبه در شمال غرب، شمال شرق، شرق، دامنه‌های زاگرس جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از جنوب کشور بارش پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: هم چنین طی امروز پنج شنبه در نوار شمالی کشور و جمعه برای دامنه‌های البرز و شمال شرق افزایش نسبی دما بین ۶ تا ۱۲ درجه رخ خواهد داد.

نقیشنه درباره هوای تهران نیز گفت: تهران امروز بارش‌های پراکنده و شدید را تجربه خواهد کرد و تا شنبه بارانی خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: این بارش‌ها منجر به بالا آمدن آب رودخانه‌ها و لغزندگی جاده ها می شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز