خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس کل دادگستری انجام شد؛

معرفی هیات مدیره جدید مرکز کارشناسان رسمی استان فارس

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۶۰۰

در نشستی با حضور رئیس کل دادگستری استان فارس، هیات مدیره جدید مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، جلسه تکریم و معارفه هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان فارس در سالن جلسات دادگستری کل استان با حضور رئیس کل دادگستری فارس حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید کاظم موسوی و اعضای هیات نظارت آقایان سید عبدالمهدی موسوی ، دکتر اشرافی و دکتر قربانی برگزار شد.

در این نشست رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن تبریک نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در دوره های گذشته، اظهار امیدواری کرد در دوره فعالیت هیات مدیره جدید نیز هماهنگی و تعامل مرکز کارشناسان و مجموعه قضایی استان بیش از پیش گسترش یابد.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی در این نشست اعضا هیات مدیره را افرادی فرهیخته دانست و از ایشان خواست با ایجاد رقابت همگام با تحولات قوه قضائیه ، نظارت بر عملکرد کارشناسان و انجام امورات معاضدتی و انجام آموزش های مورد نیاز، زمینه ساز جاری شدن خیر و برکت باشند.

در ادامه این نشست، بهنام نژند بر اساس ماده 22 قانون انتخابات گزارش عملکرد هیات مدیره دوره چهارم را  با تایید بازرسان مرکز قرائت کرد.

لازم به یادآوری است، بر اساس ماده 21 اساسنامه مصوب هیات مدیره مناطق مرکز کارشناسان رسمی دادگستری ، هیأت مدیره هر منطقه از بین خود یک نفر رئیس، یک نفر نائب رئیس،‌ یک نفر دبیر و یک نفر خزانه‌‌دار و مسئول امور مالی را انتخاب می‌ کند.

 رئیس هیأت مدیره منطقه به انتخاب اکثریت اعضای هیأت خواهد بود و حکم آن به وسیله رئیس مرکز، پس از تأیید رئیس کل دادگستری استان، محل، منطقه و تصویب هیأت اجرائی صادر می‌شود.

در ادامه این نشست، با حضور هیات نظارت انتخابات  برگزار شد و آقایان دکتر محمد حسین میر شکاری به عنوان ریاست هیات مدیره ، مهندس فریبرز گلی پور به عنوان نائب رئیس ، مهندس علیرضا علی بیگی به عنوان مسئول امور مالی ، مهندس علیرضا کشتکاران با سمت دبیر هیات مدیره ، مهندس محمد جواد عسکری، اسفندیار فرهمند اعضا هیات مدیره مهرداد کرمی عضو هیات مدیره اضافه و ابراهیم حفار و اسماعیل خوشبخت به عنوان بازرس برگزیده و احکام خود را از ریاست کل دادگستری استان فارس دریافت نمودند.

شایان ذکر است مرکز کارشناسان رسمی استان فارس دارای 533 کارشناس رسمی در 56 رشته است که از سال 1386 شروع به فعالیت کرده و امروز به عنوان یکی از بازوهای اصلی بدنه کارشناسی رسمی دادگستری محسوب می شود.

این مرکز با دیدگاه خدمت رسانی ، حمایت از حقوق عامه، شاکله خود را بنا نموده است که امروزه این افتخار را دارد علاوه بر انجام امور محوله قضایی در کلیه سازمانها و ادارات اعم از دولتی و خصوصی فعالیت خود را در جهت تعامل فی ما بین ادامه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز