خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز تاکید کرد:

اجرای طرح "فاصله‌‌گذاری هوشمند"/ ابلاغ مصوبات ۱۲ گانه ستاد مقابله با بیماری کرونا در البرز

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۵۳۹

استاندار البرز با اشاره به اینکه طرح فاصله‌گذاری هوشمند توسط دستگاههای ذی ربط با قوت و قدرت در حال انجام است، گفت: کنترل ورودی و خروجی‌های استان براساس طرح فاصله‌گذاری اجتماعی رصد می شود.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی با اشاره به ابلاغ مصوبات ۱۲ گانه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در استان گفت:   فرمانداران موظف به کنترل تردد در مبادی ورودی و خروجی شهرها هستند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه راهکارهای مختلف جهانی برای مقابله با بیماری‌های واگیردار در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در کشور ما نیز راهکارهای مختلفی مورد توجه قرار گرفته است و آخرین راهکار نیز طرح فاصله‌گذاری هوشمند است که در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شد که با توجه به نیاز کشور به تولید کالاهای اساسی، امکان تعطیلی کامل در همه بخش‌ها وجود ندارد و باید فعالیت‌های اقتصادی را با رعایت الزامات بهداشتی پیش برد.

رئیس ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا با اشاره به راهبرد ستاد ملی مقابله با کرونا، تثبیت روند شیوع بیماری و تداوم مبارزه برای کاهش آن است، افزود: تصمیمات ستاد استانی نیز هماهنگ با تصمیمات ستاد ملی است و در صورت همراهی مردم و اجرای طرح‌های مصوب و رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانیم بر این بیماری غلبه کنیم.

شهبازی به آخرین وضعیت اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا اشاره کرد افزود: تاکنون ۸۱ درصد از جمعیت استان در این طرح تحت پوشش غربالگری سلامت قرار گرفته‌اند.

وی افزود: همچنین مصوبات ۱۲ گانه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در استان نیز ابلاغ شده و در صورت عدم رعایت برابر قانون با متخلفان برخورد قانونی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز