خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

ورود خودروی غیربومی به شهرها ممنوع / فعالیت برخی اصناف با مجوز علوم پزشکی

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۳۶۳

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ورود خودروهای غیربومی به هر یک از شهرهای استان تا پایان فروردین ماه، ممنوع است و دارندگان وسیله نقلیه صرفا در شهر محل سکونت خود، مجاز به استفاده از وسیله نقلیه شخصی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیار راستگو با اشاره به آخرین تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا در استان افزود: اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در استان، یک راهکار و راهبرد مدیریتی مهم در ادامه اجرای طرح پیشین فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و تلاش برای قطع زنجیره انتقال این بیماری است.

وی ادامه داد: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که از هشتم فروردین آغاز شد، تا پایان فروردین نیز در کنار اجرای هوشمند فاصله گذاری اجتماعی استمرار خواهد یافت.

وی در همین راستا عنوان کرد: بر همین اساس، ورود خودروهای غیربومی به هر یک از شهرهای استان ممنوع است و دارندگان وسیله نقلیه صرفا در شهر محل سکونت خود، مجاز به استفاده از وسیله نقلیه شخصی هستند. فعالیت تمامی پارک ها و تفرجگاه های سراسر استان نیز تا پایان فروردین ماه تعطیل است و برای بعد از آن نیز اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه تصریح کرد: هر شخصی که از دستور پلیس سرپیچی کرده و اصرار بر ورود و یا خروج از شهر محل سکونت خود داشته باشد علاوه بر جریمه مالی، خودروی وی نیز توقیف خواهد شد.

راستگو ادامه داد: مدارس و دانشگاه ها نیز تا پایان فروردین ماه تعطیل هستند و آموزش های مجازی خود را همچون روزهای قبل ادامه خواهند داد. فعالیت تمامی ادارات در سطح استان نیز از روز شنبه مورخ ۲۳ فروردین سالجاری، از ساعت هفت و نیم صبح تا ساعت سیزده و سی دقیقه ظهر و با دوسوم پرسنل انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: فعالیت اصناف و واحدهای تامین کننده کالاهای ضروری مردم همچون گذشته ادامه می یابد. فعالیت اصناف پرریسک همچون باشگاه های ورزشی، مراکز هنری و فرهنگی، قهوه خانه ها و مراکز این چنینی نیز همچنان تعطیل است. فعالیت برخی دیگر از اصناف کم خطر و با ازدحام کم نیز با اطلاع سازمان صمت و اتاق اصناف و مجوز دانشگاه علوم پزشکی تبریز مقدور خواهد بود.

راستگو از تمامی مردم استان خواست اصول خودمراقبتی و توصیه های بهداشتی را جدی گرفته و از هرگونه حضور در مراکز پرازدحام و سفرهای غیرضروری جلوگیری کنند تا در آینده نزدیک شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز