خبرگزاری کار ایران

فرماندار هشترود:

سلامتی مردم مهم‌تر از اقتصاد است/هیچ اعتراضی در باره تعطیلی صنوف پذیرفته نیست/روزهای پر چالشی را در صورت عدم تعطیلی تجربه خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۳۲۶

فرماندار هشترود با بیان این‌که تمامی مصوبات ستاد مبارزه با کرونا باید تک به تک اجرایی شود، گفت: هیچ اعتراضی از هیچ کس در باره تعطیلی صنوف غیر ضروری پذیرفته نیست، چرا که سلامتی مردم بیشتر از سلامت اقتصادی اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امین امینیان در اولین جلسه مجمع خیرین سلامت در سال جدید، از ساماندهی کمک های مردمی برای کمک به افراد آسیب دیده از بیماری کرونا در سطح شهرستان خبر داد.

وی بیان کرد: کمک‌های مالی مردم به موسسه‌های نیکوکاری، با نظارت ستاد مبارزه با بیماری کرونا در اختیار افراد نیازمند قرار داده خواهد شد.

وی اظهار کرد: اگر هشدارهای ستاد ملی مبارزه با کرونا از طرف مردم جدی گرفته نشود در روزهای آینده روزهای پر چالشی را از لحاظ مبتلا شدن به کرونا تجربه خواهیم کرد.

بخشدار مرکزی هشترود نیز در این جلسه گفت: اقدامات مردم منطقه در خصوص رعایت موازین بهداشتی ستودنی است.

رقیه زارعی اضافه کرد: تمامی روستاهای بخش مرکزی از لحاظ ابتلا به کووید 19 غربالگری شده و افراد مشکوک برای درمان به بیمارستان هشترود فرستاده شده‌اند.

 در این جلسه، اعضای شورای اداری هشترود، بخشدار مرکزی، بخشدار نظرکهریز و فرماندار هشترود مبالغی از حقوق فروردین ماه خود را به ستاد مبارزه با کرونا اختصاص دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز