خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی زنجان مطرح کرد:

کرونا معیشت و سلامت مردم را مقابل یکدیگر قرار داد/ شمار بیماران کرونایی زنجان به ۷۰۸ نفر رسید/ فوت 71 نفر بر اثر کرونا در استان

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۲۵۵

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، با بیان اینکه کرونا معیشت مردم و سلامت جامعه را در مقابل هم قرار داده است، درباره آمار مبتلایان به کرونا گفت: تعداد بیماران کرونایی استان به ۷۰۸ نفر رسیده و ۷۱ نفر هم براثر این ویروس فوت کردند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، مهدی قائمی، در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در استان زنجان تا به امروز 2 هزار و پنج نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، با اشاره به اینکه در حال حاضر 307 بیمار در حال دریافت خدمات بستری هستند، ادامه داد: 525 بیمار هم از بیمارستان ها ترخیص شدند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته 20 نفر به این ویروس مبتلا شده اند، گفت: تعداد بیماران کرونایی استان به 708 نفر رسیده است و 71 نفر هم براثر این ویروس فوت کردند.

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا به تعطیلی مراکز علمی و دانشگاهی منجر شده است، گفت: برخی از دانشجویان در کنار اساتید در صف نبرد با این ویروس هستند.

قائمی با اشاره به اینکه جبران تعطیلی کلاس های تئوری دانشگاه علوم پزشکی در بستر فضای مجازی فراهم شده است، گفت: در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان زیرساخت های مناسبی برای این منظور تعیین شده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: با انتشار ویروس کرونا در کشور تمامی اساتید باید کلاس‌ها را به صورت مجازی برگزار می کنند.

به گفته وی، در این وضعیت معیشت مردم و سلامت جامعه در مقابل هم قرار گرفته اند و کسب و کار مردم و به خصوص اقشار آسیب پذیر بیشتر آسیب می بیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز