خبرگزاری کار ایران

مدیر شیلات جهاد کشاورزی استان خبرداد:

افزایش تولید ماهیان زینتی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۱۶۸

مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از رشد ۶ و نیم درصدی تولید ماهیان زینتی در استان قزوین نسبت به سال گذشته خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ایرج رحمانی اظهار کرد: در سال ۹۸ میزان ۲۹ میلیون و ۲۶۰ هزار عدد ماهیان زینتی در واحدهای پرورش اینگونه ماهیان تولید شده است.

مدیر شیلات جهاد کشاورزی استان افزود: البته در سال ۹۷ تعداد ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد انواع ماهیان زینتی در استان تولید شده بود.

به گفته‌ رحمانی؛ تولید ماهیان زینتی در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ رشد ۶ و نیم درصدی داشته است.

وی بیان کرد: این میزان ماهی زینتی در ۸۸ واحد فعال در سطح استان تولید شده است.

این مسئول یادآور شد: استان قزوین از سنوات گذشته؛ رتبه چهارم تولید ماهیان زینتی را دارا بوده است.

مدیر شیلات جهاد کشاورزی استان به برنامه‌های توسعه ماهیان زینتی در استان اشاره کرد و گفت: با احداث مجوز صادره به ظرفیت ۳۰ میلیون قطعه یکی از استان‌های طراز اول در کیفیت تولید ماهیان زینتی و صادرات و ارز آوری از این محل خواهیم بود.

رحمانی خاطر نشان کرد: در سال گذشته حدود ۸۰۰ هزار قطعه ماهی زینتی به ارزش ۵۵ میلیارد ریال از استان صادر و ایجاد ارزآوری کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز