خبرگزاری کار ایران

از سوی شورای عالی استانها صورت گرفت؛

ارائه خدمات الکترونیک به دبیرخانه شوراهای سراسر کشور/ برگزاری ۵۰ جلسه ویدئو کنفرانس با پشتیبانی فنی شورا

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۱۶۵

شورای عالی استان‌ها به‌عنوان نهادی پیشرو در استفاده از دولت الکترونیک توانسته است در ایام قرنطینه بیش از ۴۰ جلسه شورایی را از طریق ویدئوکنفرانس برگزار کند و به ۵۰ دبیرخانه شوراهای فرادست سراسر کشور خدمات الکترونیک ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از شیوع ویروس کرونا در کشور شورای عالی استان‌ها برای کاهش خطر ابتلای اعضا و کارکنان شوراها و در عین‌ حال حفظ فعالیت‌های شورایی در کشور با به‌کارگیری سیستم‌های برخط، ضمن برگزاری جلسات داخلی و اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها به شیوه ویدئو کنفرانس، به دبیرخانه بیش از ۵۰ شوراهای فرادست شامل شوراهای استان و شهرستان در سراسر کشور خدمات الکترونیک ارائه کند تا از طریق دورکاری به فعالیت بپردازند. 

سامانه اتوماسیون اداری شورای عالی استان‌ها که بر بستر شبکه ملی اطلاعات و با فناوری وب و موبایل طراحی شده است در حال حاضر به‌ عنوان زیرساخت پایه دورکاری علاوه بر کارکنان دبیرخانه و اعضای شورای عالی استان‌ها توسط شوراهای نقاط مختلف کشور مورد استفاده است.

همچنین سامانه ویدئوکنفرانس شورای عالی استان‌ها نیز بر بستر شبکه ملی اطلاعات فعال بوده و از ابتدای اسفندماه تاکنون ده‌ها جلسه مختلف ازجمله بیست و نهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها، کارگاه آموزشی بازآفرینی و مدیریت شهری، جلسه شورای استان چهارمحال و بختیاری، جلسه شورای شهر شیراز، جلسه شورای شهر همدان، جلسه شورای استان خراسان رضوی، جلسه هیئت رئیسه شورای عالی استان ها، جلسه کمیته پایش دورکاری، جلسه کمیسیون های شورای شهر همدان و جلسات داخلی شورای عالی استان ها را از طریق آن برگزار کرده که نتایج مطلوبی داشته است. 

در زمینه تامین امنیت جلسات بر بستر وب نیز شورای عالی استانها توانسته است در سطحی با گستردگی سراسر کشور و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به طوری که کاربر بتواند از منزل به ویدئو کنفرانس و اتوماسیون اداری متصل شود امنیت جلسات و مکاتبات اداری را برقرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز