خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اعلام کرد:

جابجایی بیش از 150 هزار مسافر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۱۴۲

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: 158هزار و29 سفر از پایانه مسافربری شهرداری قزوین در سال98 صورت گرفته است.

علی محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: از تعداد  158هزار و 29 سفری که در استان قزوین صورت گرفته  16 هزار و 399 سفر از طریق اتوبوس، 130 هزار و 747 سفر از طریق مینی بوس و سواری کرایه‌های برون شهری مجاز و 10 هزار و 883 سفر به صورت دربستی بوده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: یک میلیون و 937 هزار و 962 مسافر از پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین در سال 98 جابجا شدند.

محمدحسینی تصریح کرد: بیشترین تقاضای سفر در این مدت مربوط به شهرهای شمال، مشهد، اصفهان، شیراز، تهران، اهواز و کرمانشاه بوده است.

این مسئول با تاکید بر این که تمام تلاش این سازمان افزایش کیفیت ارائه خدمات به شهروندان مسافر است، بیان کرد: رشد و گسترش امکانات رفاهی برای مسافران در سال جاری از مهم‌ترین اولویت کاری این سازمان است.

وی با اشاره به وجود امکانات مختلف رفاهی در پایانه‌های مسافری از جمله اتاق مادر و کودک، سالن انتظار و مجموعه غرفه‌های تجاری که محصولات و کالاهای موردنیاز مسافران را در پایانه‌ها ارائه می‌کنند، گفت: مسافران با استفاده از این امکانات، در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کمبود، می‌توانند با مراجعه به مدیریت داخلی ترمینال شکایت خود را ارائه دهند و همچنین با شماره تلفن 33551225 و شماره پیامک30006044551225 با مسئولان پایانه‌ها مشکلات خود را در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز