خبرگزاری کار ایران

معاون داوطلبان هلال احمر استان:

شهروندان قزوینی نذورات خود را به بیماران کرونایی اهدا کنند

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۱۰۲

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین از شهروندان استان قزوین خواست تا نذورات و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به درمان بیماران مبتلا به کرونا اهدا کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، داود ارجینی اظهار کرد: معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قصد دارد در راستای کمک به درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در سطح استان اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی کند.

وی افزود: با توجه به پیش رو بودن نیمه شعبان و شرایط کنونی کشور که برگزاری ایستگاه صلواتی و جشن امکان پذیر نیست، هم استانی‌های گرامی می‌توانند نذورات و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به عنوان کمک به بیماران مبتلا به کرونا به شماره حساب مختص این کار واریز یا تحویل خانه‌های هلال کنند.

ارجینی ادامه داد: شماره حساب ۵۲۸۶۸۶۸۶۳۷ خیران جمعیت هلال احمر نزد بانک ملت بابت کمک‌های نقدی اعلام می‌شود و مبلغ حاصل از کمک‌ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان صرف خرید و تهیه ملزومات پزشکی مورد نیاز جهت درمان این بیماران خواهد شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان عنوان کرد: این حرکت خیرخواهانه که با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی و همدلی انجام می‌شود، یک فرصت مناسب است تا خیران و هم استانی‌های عزیز ضمن ابراز همدلی و همراهی خود همانند گذشته، با اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود بخشی از آلام بیماران مبتلا به کرونا را برطرف کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز