خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان خبرداد:

کمک ۳۸ میلیارد ریالی اتاق بازرگانی قزوین برای مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۰۹۸

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: بخش خصوصی این استان از ابتدای بحران شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۳۸ میلیارد ریال برای مقابله با این بیماری در استان قزوین کمک کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی بخشنده با اعلام این خبر اظهار کرد: توزیع ۳۶۰۰ بسته حمایتی معیشتی از اسفندماه ۹۸ تاکنون به ارزش ۱۶ میلیارد ریال، توزیع هزار دست لباس محافظ گان و همچنین تامین و توزیع دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در بیمارستان‌های بوعلی، ولایت، کوثر، انتقال خون و اورژانس استان قزوین به ارزش ۲ میلیارد ریال از دیگر اقدامات اتاق بازرگانی و بخش خصوصی استان در این مدت است.

وی اضافه کرد: همدلی‌ها و همراهی‌های موثر فعالان بخش خصوصی با اهداف خیرخواهانه و انجام مسؤولیت‌های اجتماعی باعث شده تا علاوه بر کمک‌های بلاعوض خیرین نیکوکار، بخشی از این اقدامات اجرایی است.

بخشنده به طرح نان مهربانی برای مددجویان بی‌بضاعت استان قزوین نیز اشاره کرد و گفت: اتاق بازرگانی قزوین با همکاری خیرین و موسسه نیکوکاری اسرا وابسته به اتاق قزوین از ۲۸ اسفند تا ۱۴ فروردین و با مشارکت ۲۸ نانوایی در مناطق محروم ۹۶۰ میلیون ریال نان رایگان اهدا کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین یادآور شد: اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های اتاق بازرگانی قزوین نیز به میزان ۴ میلیارد ریال اقدام به توزیع لباس گان، دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز