خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی یزد خبر داد:

گردوخاک، رگبار و رعد و برق میهمان آسمان یزد تا هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۰۷۴

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد با اشاره به وضعیت جوی هوای استان یزد گفت: برای آسمان استان یزد در هفته پیش رو گردوخاک، رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، زارعی در تشریح وضعیت جوی استان یزد اظهار داشت: برخورد توده هوای سرد قطبی با جریانات گرم و مرطوب غربی و اقیانوسی سبب اغتشاشات شدید جوی به صورت رگبار باران، تگرگ و رعد و برق به مدت یک هفته در ساعات عصر و سرِ شب خواهد شد.

وی ادامه داد: از ساعات ابتدایی بامداد 20 فروردین تا اواسط هفته آینده گاهی وزش باد نسبتاً شدید، بارش باران بعضاً رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد با بیان اینکه ریزش های سنگین و قابل توجه در سراسر ییلاقات استان و رگبار های مطلوب بهاره در مناطق داخلی مورد انتظار است اضافه کرد:  در بعضی ساعات بویژه طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده وزش باد شدید را در استان خواهیم داشت.

 وی در خصوص روزهای پایان هفته و وضعیت جوی استان عنوان کرد: از بعدازظهر چهارشنبه تا پنجشنبه 21 فروردین ماه با نفوذ زبانه های پر فشار، کاهش موقتی دما را خواهیم داشت که این تغییر دمایی بین 6 تا 9 درجه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز