خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت هشدار داد:

غفلت از توصیه‌های بهداشتی موج دوم شیوع کرونا را شعله‌ور می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۰۰۹

فرماندار رشت با بیان اینکه با وجود اقدامات به‌عمل آمده و همکاری و احساس مسئولیت شهروندان، وضعیت شهرستان رشت از وضعیت بحرانی شیوع کرونا خارج شد، هشدار داد: هرگونه غفلت از توصیه‌های بهداشتی می‌تواند بحرانی سخت تر از موج اول بیماری را پدید آورد.

به گزارش ایلنا از رشت،میرشمس مومنی زاده با تقدیر از اقدامات خوب بخشداران در مقابله با شیوع بیماری کرونا به ویژه در روز ۱۳ فروردین، گفت: خوشبختانه با وجود این اقدامات و همکاری و احساس مسئولیت خوبی که مردم در روز ۱۳ فروردین داشتند، شاهد اتفاقی بی نظیر بودیم که در روز طبیعت تمامی عرصه های عمومی خالی از هرگونه تجمع بود، در صورتی اگر این همکاری مردمی صورت نمی‌پذیرفت، امروز شاهد وضعیتی بحرانی در سطح شهرستان می بودیم.

وی با اشاره به همراهی خوب اصناف در راستای تعطیلی واحدهای صنفی خود، اظهار داشت: در این زمینه فرمانداری در اقدامی خلاقانه، کمیته نظارت بر مصوبات ستاد مقابله با کرونا را  متشکل از دستگاه های نظارتی ذیربط و  نیروی انتظامی با محوریت نمایندگان فرمانداری راه اندازی کرد که نقش بسزایی در اجرای طرح تعطیلی اصناف ایفا کرد.

 فرماندار رشت با تاکید بر لزوم وجود وحدت رویه در سطح تمامی‌بخش‌های تابعه شهرستان در زمینه اقدامات مقابله با کرونا، افزود: بخشداران باید با کمک نیروی انتظامی شرایطی را در بخش ایجاد نمایند که از بروز تجمع در سطح بخش جلوگیری شود.

 مومنی زاده با بیان اینکه خوشبختانه با اقدامات به عمل آمده و همکاری خوب مردم، وضعیت شهرستان نسبت به روزهای اولیه شیوع کرونا،در شرایط بهتری به سر می‌بریم، هشدار داد: هرگونه غفلت از این بیماری می‌تواند بحرانی سخت تر از موج اول بیماری را پدید آورد.                  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز