خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه اعلام کرد:

شناسایی ۱۸ نفر از تشویش کنندگان اذهان عمومی در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۹۴۸

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: ۱۸ نفر از تشویش کنندگان اذهان عمومی در مورد کرونا شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، شهرام کرمی از شناسایی ۱۸ نفر از تشویش‌کنندگان اذهان‌عمومی در فضای مجازی در رابطه با بیماری کرونا خبر داد.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: به منظور قطع زنجیره بیماری کرونا در استان همه دستگاه‌های ذیربط ملزم به اجرای دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در استان همچون طرح فاصله گذاری اجتماعی هستند.

کرمی به نقش مهم ضابطین دستگاه قضائی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هم اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را از هفته‌های گذشته در ۳۱ نقطه استان آغاز و تاکنون نیز اقدام به پایش ۲۳۵ هزار و ۴۴ خودرو کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه تصریح کرد: از این تعداد خودرو پایش شده ۱۶ هزار و ۹۹۱ خودرو به علت بی توجهی به طرح فاصله گذاری اجتماعی به شهرهای مبدا عودت داده شدند.

کرمی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح برای ۹۴۸ خودرو متخلف هم اعمال قانون شد، عنوان کرد: ۳۳۰ خودرو نیز توقیف شد.

مدعی العموم کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش از کشف دو میلیون و ۴۷۱ هزار و ۹۸۴ مورد اقلام بهداشتی احتکار شده در کرمانشاه خبر داد و گفت: همچنین با ۷۱۲ واحد متخلف هم در این مدت برخورد و ۶۰ نفر هم دستگیر شدند.

وی اعلام کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در این مدت شناسایی تشویش کنندگان اذهان عمومی در فضای مجازی بود که ۱۸ نفر در این مدت شناسایی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز