خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین:

900 کیلوگرم گوشت فاسد در قزوین جمع آوری شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۷۳۷

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: در 20 روزه اخیر بیش از 900 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در شهرستان قزوین جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی جلوخانی اظهار کرد: از تاریخ 25 اسفند لغایت 16 فروردین 913 کیلو گرم فرآورده خام دامی شامل بال مرغ، گوشت قرمز، مرغ منجمد، گوشت منجمد، کله و پاچه گوسفندی، دل و جگرو سنگدان غیر قابل مصرف از مراکز عرضه جمع آوری شده که مراتب پس از تنظیم صورتجلسه به مراجع قضایی ارجاع شده است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین افزود: دامپزشکی قزوین متصدی 8 واحد عرضه را به دلیل تخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی کرد.

جلوخانی ادامه داد: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز، بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان قزوین به صورت شبانه روزی بر کشتارگاه ها، مراکز تولید، مراکز نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی نظارت داشته اند و با توجه به شرایط خاص شیوع بیماری کرونا در کشور دقت نظر بیشتری را برای کنترل امور بهداشتی داشته اند.

وی در پایان ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط متصدیان مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، ازعموم مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مرتبط با دامپزشکی مراتب را از طریق سامانه پیامکی 50001512 با دامپزشکی در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز