خبرگزاری کار ایران

ویروس کرونا در یزد؛ 167 فوتی و بیش از 1200 مبتلای قطعی

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۷۲۴

ابتلا به ویروس کرونا و فوت ناشی از این بیماری نوپدید در یزد نزدیک به هزار 400 نفر را درگیر خود کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در استان یزد تاکنون 167 نفر از شهروندان جان خود را از دست داده اند.

ابراهیم سلمانی با اشاره به ابتلای قطعی هزار و 208 نفر به این ویروس ادامه داد: همچنین تا ظهر دیروز 3 هزار و 512 نفر مشکوک به کرونا به بیمارستان مراجعه کرده که از این تعداد، هزار و 208 مورد مثبت اعلام شده است.

وی با اشاره به بهبودی و ترخیص بخش عمده ای از مراجعان به مراکز درمانی افزود: تاکنون 2 هزار و 850 نفر از مبتلایان یا افراد مشکوک به کرونا در استان یزد بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

سلمانی با بیان اینکه شهرستان های یزد، میبد و اردکان بیشترین شمار مبتلایان به این ویروس را دارند ادامه داد: یزد با 550 نفر، میبد با 269 نفر و اردکان با 236 نفر بیشترین آمار مبتلا به کرونا را دارند.

وی در تشریح ابتلای دیگر شهرستان ها به این ویروس عنوان کرد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان خاتم کمتر از 10 نفر است و این شهرستان کمترین میزان ابتلا را به خود اختصاص داده و بعد از آن شهرستان تفت با 15 مبتلا در ردیف کمترین مبتلایان به ویروس کرونا به شمار می روند.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار داشت: 40 نفر در بافق، 35 نفر در ابرکوه، 23 نفر در مهریز، 18 نفر در بهاباد، 16 نفر در اشکذر، 15 نفر در تفت و 6 نفر در خاتم هم به این بیماری مبتلا شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز