خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اعلام کرد:

تولید چهار هزار خبر با موضوع کرونا در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۶۹۶

چهار هزار خبر و سه هزار عکس و فیلم با هدف مقابله با ویروس کرونا از ابتدای شیوع این بیماری در استان قزوین تولید و به صورت عمومی اطلاع رسانی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدحسین اسماعیلی در نشست ستاد کمیته اطلاع رسانی استان قزوین اظهار کرد: تولید چهار هزار خبر، سه هزار عکس و فیلم، ۲ استودیو زنده تلویزیونی و تولیدات فرهنگی و هنری چهره‌های مشهور از عمده مواردی بود که از در طول این هفته با موضوع کرونا اطلاع رسانی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه مجازی زیبایی ایثار بسیار مورد استقبال قرار گرفت، افزود: ۱۰۰ اثر تاکنون در این نمایشگاه تولید شده و تحت بازدید ۱۰۰ هزار نفر کاربر مجازی قرار گرفته است.

اسماعیلی تصریح کرد: تولید صدها پوستر از سوی هنرمندان، ساخت تولیدات صنایع دستی و موشن گرافی و موسیقی از موضوعاتی بود که سبب شد توجه خیلی از هنرمندان در استان‌های دیگر کشور جلب شود.

وی به ارتباط خوب بدنه سلامت و اجرایی استان با خانه مطبوعات اشاره کرد و گفت: آگاهی بخشی به مردم از ابتدای شیوع ویروس کرونا در دستور قرار گرفت و شاهد یک مدیریت جهادی در ادامه مسیر بودیم.

این مسئول به ایجاد هشتگ شورای اطلاع رسانی و در خانه بمانیم پرداخت و ادامه داد: تمام آثار تولیدی و بیانیه‌های منتشر شده از سوی جامعه هنرمندان و مطبوعات، با این هشتگ در فضای مجازی به جامعه مخاطب اطلاع رسانی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان بیان کرد: فضاسازی محیطی در شهر ها و جاده‌ها با کمک شهرداری و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بسیار خوب توانست توجه عموم جامعه را به ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی جلب کند که این روند تا پایان کنترل ویروس باید ادامه یابد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: دوری از شایعات و اخبار کاذب که جامعه را ناامید می‌کند بسیار قابل توجه است که البته در استان ما بسیار اندک بود که لازم است به منظور برقراری عدالت میان این نوع رسانه‌ها و رسانه‌های همیار زمینه تقدیر و تشکر و همچنین برخورد قانونی فراهم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز