خبرگزاری کار ایران

اهدای ۳۵۰ پک اقلام بهداشتی به موسسه معلولان در تاکستان

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۶۸۸

رئیس اداره بهزیستی شهرستان تاکستان از اهدای ۳۵۰ پک اقلام بهداشتی و ضدعفونی به موسسه معلولین ندای امید شهرستان تاکستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عزیز رحمانی با اعلام این خبر گفت: نیروهای جهادی موسسه خیریه ریحانة الحسین (ع) شهرستان تاکستان ،به منظور مقابله و پیشگیری از انتقال کرونا ویروس در میان معلولان ، نزدیک به ۳۵۰ عدد پک اقلام بهداشتی از قبیل ؛ ماسک ، مایع ضد عفونی و بروشور اطلاع رسانی و آگاهی افزایی را به مرکز توان آفرینی معلولان امید شهر تاکستان جهت پخش و توزیع بین معلولان تحت پوشش این مرکز تحویل دادند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان تاکستان افزود: از پرسنل این مرکز نیز انجام تست های تب سنجی و کنترل علائم بیماری احتمالی  توسط نیروهای جهادی این موسسه خیریه تحت عنوان "پویش نفس" انجام شد.

رحمانی اظهار کرد: عوامل جهادی موسسه خیریه ریحانة الحسین (ع)تاکستان، در ادامه پخش و توزیع اقلام بهداشتی این بار نیز با توجه به اهمیت اطلاع‌رسانی،آگاه‌سازی،پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در بین جامعه هدف در یکی از محلات حاشیه ای و کم‌برخوردار شهر تاکستان حضور یافته و اقدام به پخش و توزیع نزدیک به ۱۵۰ عدد پک ،مواد بهداشتی واقلام ضدعفونی،شامل:ماسک،مایع ضدعفونی به همراه بروشور اطلاع رسانی از نحوه شیوع ویروس کرونا کردند.

وی ادامه داد: همچنین در راستای حفظ مسائل بهداشتی و ایمنی بیشتر مردم نقاط حاشیه نشین جنوب شهر تاکستان ، بیش از ۱۰۰ مورد تست غربالگری و تب سنجی ،توسط نیروهای داوطلب و جهادی این موسسه خیریه انجام گردید و در این زمینه رعایت موارد ونکات بهداشتی درخصوص جلوگیری از انتقال و شیوع بیماری کرونا نیز آموزش داده شد.              

این مسئول عنوان کرد:  موسسه خیریه ریحانة الحسین (ع) شهر تاکستان، در این برهه حساس به صورت شبانه‌روزی و جهادی کماکان تا زمان ریشه کن کردن این ویروس منحوس در کنار کادر درمانی و پزشکی پای کار بوده و به فعالیت خیرخواهانه خود ادامه می دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز