خبرگزاری کار ایران

نماینده گرمی در استان اردبیل :

شرایط بازگشایی مدارس وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۶۶۸

سخنگوی کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با توجه به ویروس کرونا از نظر مجلس و کمسیون آموزش شرایطی برای بازگشایی مدارس وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، میر حمایت میرزاده گفت: جامعه باید آموزش غیر حضوری را به رسمیت بشناسد و برای توسعه آموزش غیر حضوری توسعه زیرساخت‌های لازم و به ویژه تدوین برنامه جامع ضروری و الزامی است.

وی با بیان اینکه تصمیمات نهایی مدارس را باید استان‌ها بر اساس شرایط منطقه‌ای اتخاذ کنند افزود: تصمیمات نهایی مدارس را باید به استان‌ها واگذار کنیم تا بر اساس شرایط منطقه‌ای خود اتخاذ کنند و امورات آموزشی مناطق مربوطه را پیش ببرند.

میرزاده با تاکید بر اینکه باید آموزش‌های لازم برای برخورداری دانش‌آموزان از فضای مجازی در اولویت باشد تصریح کرد: اگر بخواهیم آموزش غیر حضوری دانش‌آموزان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی تداوم یابد باید آموزش‌های لازم برای برخورداری دانش‌آموزان از فضای مجازی در اولویت باشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا در کشور بیان کرد: با توجه به اینکه هم‌اکنون شرایط شیوع بیماری ویروسی کرونا در سطح کشور بحرانی است از نظر مجلس و کمسیون آموزش شرایطی برای بازگشایی مدارس وجود ندارد.

وی از تعطیلی مدارس تا ۳۰ فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد: مدارس تا پایان فرودین ماه تعطیل خواهد بود، اما به هر حال باید وضعیت بازگشایی مدارس و تحصیل دانش‌آموزان تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز