خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان:

۵۵ پرونده تخلفات کرونایی برای اصناف قزوین تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۶۴۳

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: ۵۵ پرونده برای اصناف متخلف در استان قزوین به دلیل بی‌توجهی به اجرای مصوبات ملی ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هوشنگ محمدی اظهار کرد: از دهم اسفند ماه پارسال همزمان با شیوع کرونا در استان تا پانزدهم فروردین ماه جاری ۱۱۸ مورد گشت مشترک شامل چهار هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از اصناف در رابطه با اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و همچنین مقابله و شناسایی با تخلفاتی چون احتکار و گران فروشی اقلام بهداشتی انجام شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: در این مدت ۱۲ واحد صنفی با تخلفات بالا و بی توجه به اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله و پیشگیری از کرونا از سوی تعزیرات حکومتی پلمب و تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه همکاری کسبه و اصناف قزوین با دستگاه های اجرایی و ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا بسیار خوب و مثال زدنی بوده است،بیان کرد: تشکیل ۵۵ پرونده با توجه به فعالیت ۳۸ هزار واحد صنفی در قزوین رقم ناچیزی است و باید در این خصوص از همکاری خوب اصناف قدردانی کرد.

این مسئول با بیان اینکه اصناف کم خطر بر اساس مصوبه و تصمیم ستاد ملی مقابله و پیشگیری از کرونا از ۲۳ فروردین ماه فعالیت خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی از سرمی گیرند،یادآور شد: اصناف پرخطر کماکان تا پایان فروردین ماه تعطیل خواهند بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یادآور شد: گشت های تعزیرات حکومتی استان قزوین در قالب ۶ تیم صبح ها و ۶ تیم عصرها به گشت زنی و بازرسی از اصناف می پردازند و با تخلفات احتمالی برخورد می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز