خبرگزاری کار ایران

بررسی شرایط میزان آمادگی برای مقابله با سیلاب احتمالی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۶۳۰

جلسه کمیته مدیریت بحران شرکت آب منطقه ای گیلان با هدف بررسی شرایط میزان آمادگی برای مقابله با سیلاب های احتمالی تشکیل شد.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه کمیته مدیریت بحران این شرکت آب منطقه ای گیلان با توجه به اخطاریه سازمان هواشناسی گیلان مبنی بر نفوذ تدریجی توده هوای ناپایدار ، بارندگی و وزش باد شدید در استان گیلان در ایام هفته جاری و احتمال طغیان رودخانه ها و وقوع سیلاب در رودخانه ها با هدف بررسی میزان آمادگی برای مقابله با سیلاب های احتمالی تشکیل شد.

در این جلسه مقرر شد ؛

 - هرگونه هماهنگی لازم با فرمانداران و ادارات مرتبط در خصوص مدیریت بحران احتمالی بعمل آید .

-  اطلاع رسانی لازم برای خروج ماشین آلات متعلق به پیمانکاران از بستر رودخانه ها بعمل آید .

- پیش بینی های لازم برای مدیریت حجم آب احتمالی ورودی مخازن سدها صورت و هشدارهای لازم به حاشیه نشینان پایین دست در صورت لازم داده شود.

- در نقاط ورودی آب رودخانه به سردهنه های انهار مهم بویژه در مبادی ورودی شهرها ، هماهنگی لازم با عوامل شرکت بهره برداری بمنظور تنظیم حجم آبگذاری صورت گیرد.  

در پایان تاکید شد به منظور جلوگیری از هر گونه حادثه و خسارت ، اشخاص حقیقی و حقوقی موارد احتیاط و ایمنی را رعایت کرده و از ورود و استقرار در حریم و بستر رودخانه ها، کانالها، و تأسیسات آبی استان اکیدا خودداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز