خبرگزاری کار ایران

معاون پیشگیری از جرم دادگستری گیلان:

نظارت کافی بر اقلام اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد/ بازگشایی دانشگاه‌ها برای دوره دکترا فاجعه است

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۶۱۷

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به متغیر بودن قیمت در زمینه اقلام اساسی و حفاظت شخصی، گفت: نظارت کافی بر اقلام اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از رشت، جان احمد آقایی با تأکید بر لزوم بیان واقعیت‌ها، اظهار کرد: تلخ بودن برخی مطالب نباید سبب شود تا از بیان آن خودداری کنیم زیرا بیان این مطالب می‌تواند به تصمیم گیری درست کمک کند.

وی در ادامه به نبود نظارت بر کالا و اقلام اساسی مورد نیاز مردم اشاره کرد و افزود: در زمینه اقلام بهداشتی و حفاظت شخصی نیز شاهد قیمت‌های متغیر و ایجاد بازار سیاه هستیم که باید اقدامات لازم انجام شود.

معاون پیشگیری از جرم دادگستری گیلان با اشاره به موضوع بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و اینکه خانواده‌ها در این زمینه دغدغه‌های فراوانی دارند، تصریح کرد: این تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا درست نبوده و معتقدم این اقدام به نوعی نخبه کشی محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه بازگشایی دانشگاه‌ها برای دوره دکترا فاجعه است و عواقب آن غیر قابل جبران خواهد بود، گفت: مدارس از امکانات کافی و لازم برای محافظت از دانش آموزان برخوردار نیست لذا این تصمیم نمی‌تواند خردمندانه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز