خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری:

خدمات شهرسازی قزوین الکترونیکی انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۵۹۴

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین از ارائه خدمات شهرسازی شهرداری قزوین به صورت الکترونیک از 23 فروردین ماه خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محسن اسفندیاری با اعلام این خبر گفت: خدمات شهرسازی شهرداری قزوین تحت سامانه "شهروند سپاری" در پرتال شهرداری قزوین قابل دریافت است که شامل درخواست استعلام بانک، نقل و انتقال و پیگیری این درخواست‌ها، مراحل اولیه صدور پروانه ساختمانی، اطلاع از آراء کمیسیون ماده صد، اعلام هوشمند ضابطه، محاسبه تراکم، محاسبه عوارضات، پرداخت آنلاین آن و سوابق پرداختی، نقشه، جستجوی ملک، تصدیق گواهی و ... است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به پرتال شهرداری قزوین به آدرس Qazvin.ir و سامانه "شهروندسپاری" تمامی این خدمات را به صورت برخط و غیرحضوری دریافت کنند.

اسفندیاری افزود: یکی از وظایف شهرداری‌ها توسعه خدمات الکترونیک است که سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، با توجه به شرایط حساس کنونی کشور و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، موفق به توسعه حداکثری خدمات شهرسازی شهرداری قزوین به صورت الکترونیکی و غیرحضوری شد.

وی بیان کرد: بیشترین مراجعه شهروندان به مناطق سه‌گانه شهرداری قزوین، به منظور دریافت خدمات شهرسازی بود که این موضوع سلامتی شهروندان و کارکنان شهرداری را به شدت به مخاطره می‌اندازد و عامل انتشار این بیماری در جامعه است، بنابراین مهمترین هدف از توسعه خدمات الکترونیک حداقل‌سازی نیاز شهروندان به حضور در شهرداری و حفظ سلامتی آنان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز