خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون تشخیص صلاحیت هیأت امنا دامغان مطرح کرد؛

در انتخاب اعضای جدید هیأت امنا دقت نظر بیشتری صورت می گیرد

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۴۳۲

رئیس کمیسیون تشخیص صلاحیت هیأت امنای مساجد و اماکن موقوفه و متبرکه در دامغان گفت : در سال جدید ملاک های خاصی در انتخاب اعضای هیات امنا در نظر گرفته شده است .

به گزارش ایلنا ، علی اصغر مقیمیان گفت : در سال جدید در انتخاب اعضای هیئت امنای مساجد و اماکن موقوفه و متبرکه دقت نظر بیشتری صورت می گیرد زیرا هیات امنا در واقع نماینده اداره اوقاف و امور خیریه هستند و نباید با اقدامات ناصواب دیدگاه مردم نسبت به این اداره خدشه دار شود .

وی بیان کرد: بستگی به مسجد و محل مورد نظر تعداد 3 نفر،5 نفر و یا 7 نفر به عنوان عضو هیات امنا انتخاب و نسبت به امور محل منظور اتخاذ تصمیم می کنند .

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان تصریح نمود : با توجه به قلع و قمع درختان روستای زرگرآباد توسط هیات امنا بر اساس حکم دادگاه متاسفانه بعد از این اتفاق متوجه شدیم و با اصل موضوع موافق نبودیم و قلع و قمع درختان 3 ساله کار پسندیده ای نبود .

علی اصغر مقیمیان اظهار کرد : پیرامون اتفاقی که توسط هیات امنا مسجد زرگر آباد رخ داده است تصمیم داشتیم باتفاق مدیر کل محترم اداره اوقاف و امور خیریه و مسئول واحد حقوقی به اجماع نظر واحد برسیم که متاسفانه شیوع ویروس کرونا در روند این تصمیم خلل ایجاد کرد .

وی ادامه داد : اعضای کمیسیون تشخیص صلاحیت هیات امنا شامل نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، نماینده دفتر امام جمعه شهرستان، نماینده معتمد شهرستان و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه می باشد .

رئیس کمیسیون تشخیص صلاحیت هیات امنا دامغان افزود: روحانی مسجد در اعلام اسامی به این کمیسیون از شورای اسلامی روستا، دهیاری، پایگاه مقاومت بسیج و معتمدین روستا نسبت به صلاحیت افرادی که به کمیسیون معرفی می شوند تحقیق نموده و ازین پس کمیسیون مربوطه با حساسیت و دقت نظر بیشتری هیات امنا را انتخاب می کند . 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز