خبرگزاری کار ایران

سرهنگ دهنوی خبر داد:

کاهش 54 درصدی جانباختگان حوادث رانندگی خراسان رضوی در نوروز امسال

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۳۹۸

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از کاهش 54 درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در طرح نوروز 1399 در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سرهنگ حمیدرضا دهنوی در تشریح این خبر گفت: طرح نوروزی پلیس راهور از ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۸ لغایت ۱۵ فروردین سال جاری در دومرحله، با بکارگیری حداکثر توان در سطح استان خراسان رضوی اجرا شد.

وی افزود: پلیس راهوردر اجرای این طرح، تمهیدات و طرح‌های ترافیکی با محوریت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع چرخه انتقال این بیماری برخورد با تخلفات حادثه ساز را در دستورکار خود قرار داد و خوشبختانه میزان جانباختگان فوتی در تعطیلات نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 54 درصد و تعداد مجروحان نیز55 درصد کاهش را نشان می دهد.

سرهنگ دهنوی خاطر نشان کرد: در نوروز امسال در ورودی خودرو به شهر مشهد 33 درصد و در خروجی خودرو از مشهد نیز 35 درصد کاهش را روبرو بوده ایم.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، 400 دستگاه موتورسیکلت و 10 هزار و 11 دستگاه خودرو که با توجه به اطلاع رسانی پلیس راهور مبنی بر خودداری از تردد در سطح شهر مشهد ، در تردد بودند را اعمال قانون و به پارکینگ انتقال داده شدند. 

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در پایان گفت: توصیه پلیس راهور به شهروندان ، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری وتعامل با کارکنان پلیس راهور در بهبود بخشی به وضعیت ترافیکی و پیوستن به پویش در خانه بمانیم، در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع چرخه انتقال این بیماری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز