خبرگزاری کار ایران

در مراسمی صورت گرفت؛

تجلیل سپاه از سربازان خط مقدم جبهه مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۳۱۹

مسئولان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان امروز در مراسمی از پرستاران بیمارستان رازی رشت تجلیل کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، در این مراسم که با حضور کادر درمانی بیمارستان رازی رشت ، 2 نفر از منتخبان مردم در انتخابات مجلس یازدهم و چند از بازنشستگان سپاه برگزار شد از 210 پرستار و کادر درمانی بیمارستان رازی رشت با دادن هدایایی قدردانی شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس دراین مراسم با قدردانی از تلاش های شبانه روزی کادر درمانی به ویژه پرستاران در جنگ با کرونا گفت: پرستاران خط مقدم مبارزه با کرونا هستند که باید قدردان زحمات آنان باشیم.  

سرهنگ احمد ابراهیمی افزود: سپاه از آغاز شیوع کرونا هم با توزیع ماسک ، دستکش و مواد ضد عفونی کننده  برای مقابله با این ویروس درکنار کار درمان هستند. 

سید علی آقازاده دارفساری منتخب مردم رشت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم ضمن  تجلیل از  پرستاران گفت : همدلی و اتحاد این قشر زحمتکش برای مقابله با  کرونا  زنجیره ای ناگستنی است.

 محمدرضا احمدی سنگری دیگر منتخب مردم رشت در انتخابات مجلس یازدهم هم  گفت : تلاش های بی وقفه کادر  درمانی در مقابله با کرونا همچون تلاش های جهاد گران دوران دفاع مقدس ستودنی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز