خبرگزاری کار ایران

ستاد مقابله با کرونا تصویب کرد؛

فعالیت اکیپ‌های بازرسی در سطح شهر تبریز/ لزوم برخورد قاطع با گرانفروشان و متخلفان/جلوگیری از تردد خودروهای غیر بومی

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۲۵۴

جلسه ستاد کرونای شهرستان تبریز به ریاست فرماندار تبریز برگزار شده و موضوعاتی در این جلسه به تصویب رسید.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، در این جلسه مقرر شد که اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهرستان تبریز تا ۲۳ فروردین ادامه و بعد از آن بر اساس مصوبه ملی و استانی عمل شود.

بر اساس مصوبات این جلسه، اکیپ‌های بازرسی و نظارت متشکل از ماموران نیروی انتظامی، اداره نظارت بر اماکن عمومی، مرکز بهداشت و شهرداری از ۱۷ فروردین، نسبت به گشت زنی در محدوده کلانتری‌های ۲۰ گانه تبریز و پلمب واحدهای متخلف و غیرمجاز فعال بدون اخطار قبلی اقدام کرده و سایر واحدهای مجاز نیز اصناف را موظف کنند تا پروتکل‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی هوشمند را رعایت کنند.

سازمان صمت و تعزیرات حکومتی نیز نسبت به نظارت مستمر و دقیق قیمت‌ها در بازار اقدام کرده و برخورد قاطع با متخلفان و گرانفروشان داشته باشند. همچنین تمهیدات لازم را برای اجرای مصوبه ستاد کرونا شهرستان نسبت به فروش اینترنتی اقلام مورد نیاز مردم را به طور جد پیگیری کنند.

شهرداری تبریز در کلیه مناطق شهری ضد عفونی و اطلاع رسانی بیماری کرونا را انجام داده و برای جلوگیری از تردد خودروهای غیر بومی در سطح شهر نسبت به نصب و راه اندازی دوربین‌های پلاک خوان در سطح شهر اقدام کند.

با توجه به عدم رعایت برخی واحدهای غیرمجاز درحاشیه شهر سازمان صمت نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز