خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی خبر داد:

ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی/ بارش باران و کاهش محسوس دما در استان/ هشدار نسبت به آبگرفتگی معابر

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۲۴۸

مسئول روابط عمومی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: با ورود سامانه بارشی، وزش باد شدید، کاهش محسوس دما و رگبار باران و رعد و برق و در نواحی سردسیر و مرتفع بارش برف و در نواحی مستعد احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،افشین ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: نقشه‌های پیش یابی هواشناسی شرایط ناپایدار جوی از بعد ظهر روز دوشنبه 18 فروردین ماه تا روز جمعه کلیه نواحی به خصوص نواحی شرقی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی با اشاره به وزش باد و کاهش محسوس دما، افزود: با توجه به رخداد تندبادهای لحظه‌ای و کاهش محسوس دما، احتمال خسارت به باغات و گلخانه ها دور از انتظار نبوده و تاکید می شود به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی توجه شود.

وی ادامه داد: آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها، در نواحی مرتفع احتمال اصابت صاعقه، مه و اختلال در تردد در جاده‌ها دور از انتظار نیست و توصیه می‌شود از اتراق و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و حضور در ارتفاعات اجتناب شود.

 ابراهیمی تاکید کرد: به مسافران و هم استانی‌ها توصیه می‌شود اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز