خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبر داد:

توزیع اقلام بهداشتی در بین جامعه هدف بهزیستی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۲۲۲

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، به حمایت بهزیستی از بیش از ۲۸ هزار معلول اشاره کرد و گفت: برای تهیه اقلام بهداشتی به کمپ های فعال کمک می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد محمدی قیداری، در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: بهزیستی استان از 28 هزار نفر و 21 هزار معلول جامعه هدف خود حمایت کرده است.

 مدیرکل بهزیستی استان زنجان، با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا مهدهای کودک، مراکز روزانه، کلینیک‌های مددکاری و دیگر دیگر مراکزی که زیر نظر سازمان بهزیستی فعالیت می‌کنند، تعطیل شد، گفت: بهزیستی 36 دستورالعمل ابلاغی را در مدت زمان شیوع ویروس کرونا که شامل قرنطینه کردن مراکز و عدم پذیرش افراد جدید و ایجاد قرنطینه برای افراد مشکوک بود را عملیاتی کرده است که با یاری خداوند از حدود یک هزار و 100 نفری که در مراکز بهزیستی نگهداری می‌شوند تاکنون هیچ مورد مشکوک گزارش نشده است.

به گفته وی، در این راستا مبالغی هم به حساب جامعه هدف برای تهیه لوازم بهداشتی واریز شد که واریز 5 میلیون و 700 هزار تومان به حساب کمپ‌های فعال از جمله این کمک‌ها بود.

این مقام مسئول به لغو جمع‌آوری معتادان متجاهر که همه ساله انجام می شد، اشاره کرد و گفت: علاوه بر سایر کمک‌های انجام شده، مبلغ  250 هزار تومان هم به حساب معلولان به نسبت شدید و ضایعات نخاعی هم واریز شد تا بتوانند اقلام بهداشتی مورد نیاز این ایام هم تهیه شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان به توزیع بسته های بهداشتی در بین کودکان کار استان اشاره کرد و گفت: مرکزی برای کاهش مشکلات روانی ناشی از شیوع ویروس کرونا با هدف غربالگری سیستماتیک راه اندازی شد.

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان هم به ارائه آماری از تعداد بیماران کرونایی در استان اشاره کرد و گفت: آمار تجمیعی بیماران مشکوک به ویروس کرونا یک هزار و 924 مورد است که 670 مورد از این آمار مثبت آزمایشگاهی بوده‌اند که 16 نفر از آن‌ها طی 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

اسماعیل رحمانی تعداد بیماران کرونایی ترخیص شده از مراکز درمانی را 464 نفر اعلام کرد و افزود: این مراکز در حال حاضر 320 بیمار بستری دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز