خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه زنجان:

۱۵ هزار نفر در گروه‌های جهادی مشغول خدمت رسانی هستند

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۲۰۸

فرمانده سپاه ناحیه زنجان، گفت: ۱۵هزار نفر در قالب ۱۰۰ گروه جهادی از زمان شیوع ویروس کرونا در استان مشغول فعالیت هستند.

به گزارش ایلنا از زنجان، محسن سهندی، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گرو‌ه‌های جهادی در قالب بسیج محلات، مساجد، طلاب و روحانیون، دانش‌آموزان و دانشجویان و همه خواهران و بردران در میدان نبرد با بیماری کرونا پای کار هستند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان، با اشاره به تشکیل ۹ قرارگاه پدافند زیستی در شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: ۶ قرارگاه شهری و ۳  قرارگاه روستایی  است و در ۶ محور برای کنترل و مقابله با کرونا فعالیت می‌کنند.

وی با یادآوری اینکه ۱۵هزار نفر روز در قالب ۱۰۰ گروه جهادی از زمان شیوع ویروس کرونا در استان مشغول فعالیت هستند، گفت: هر گروه وظایف مشخصی از جمله ضدعفونی معابر، تهیه ماسک و توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی برعهده دارند.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه زنجان شناسایی افراد کم‌بضاعت و کارگران فصلی که با شیوع ویروس کرونا عملا امکان ادامه فعالیت آنها با مشکل مواجه شده است، از دیگر ماموریت های این گروه هاست.

سهندی با بیان اینکه بیش از ۱۵هزار بسته معیشتی  درخور و شان مردم تهیه و در بخش‌های شهری و روستایی استان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: ۱۲هزار بسته بهداشتی توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج برادران و خواهران با اولویت مناطق کم‌برخوردار تهیه و توزیع شد.

به گفته وی، هشت کارگاه رسمی، چهار کارگاه مردمی و بیش از ۱۵۰ کارگاه خانگی ماسک‌دوزی اقدام به تولید ماسک کرده و بیش از ۳۰۰ هزار ماسک آماده و به مراجع و مراکز بهداشتی تحویل داده شده است.

سهندی با اشاره به اینکه ۹۰۰ لباس ایزوله برای کادر بیمارستانی توسط خواهران بسیجی دوخته شده است، گفت: برگزاری ایستگاه‌های سلامت با اولویت مراکز پرتردد و پرجمعیت در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: از جمله خدمات اجتماعی و جهادی طلاب و روحانیون، ضدعفونی و گندزدایی مراکز تجاری، معابر، خیابان‌ها، اماکن عمومی و تجهیز، تغسیل، کفن و دفن بیماران کرونایی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز