خبرگزاری کار ایران

مومنیان خبر داد:

تحقق 70 درصدی اهداف آموزشی در فضای مجازی/ تداوم تعطیلی مدارس در اردستان

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۱۶۵

رئیس آموزش و پرورش اردستان گفت: در شهرستان اردستان حدود ۷۰ درصد ازاهداف آموزشی در فضای مجازی محقق شده و این روند تا بازگشایی مدارس همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغر مومنیان در جلسه شورای آموزش و پرورش اردستان در محل فرمانداری اظهار کرد: آموزش از طریق فضای مجازی همچون آموزش حضوری انجام نمی شود و انتظار هم نمی رود که اهداف آموزشی به شکل ۱۰۰ درصد محقق شود.

وی افزود: در شهرستان اردستان حدود ۷۰ درصد از اهداف آموزشی در فضای مجازی محقق شده است و این روند تا بازگشایی مدارس همچنان ادامه دارد.

رئیس آموزش و پرورش اردستان خاطرنشان کرد: ارتباط دانش آموز و تعامل آنان با معلمان حفظ شده و این موضوع برای آموزش و پرورش بسیار مهم بوده و دانش آموزان از طریق فضای مجازی سوال و جوابها را دریافت کرده اند.

مومنیان تصریح کرد: موضوع جدیدی که برای دانش آموزان طراحی شده سامانه یادگیری شاد است تا همه بصورت مساوی از آن استفاده کرده و از اطلاعات دانش آموزان هم در این سامانه صیانت شود.

وی تاکید کرد: تقاضای آموزش و پرورش از والدین دانش آموزان به عنوان رابط بین آموزش و پرورش این است که ما را یاری کنند تا دانش آموزان ساعاتی که از سوی مدرس به عنوان ساعات آموزشی اعلام می شود را برای آموزش وقت بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز