خبرگزاری کار ایران

مدیر کل مدیریت بحران استان:

دستگاه‌های خدمات رسان قزوین برای مقابله با سیل آماده هستند

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۰۷۳

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی استان قزوین برای مقابله با سیل آماده هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، قدرت‌اله مهدیخانی اظهار کرد: با توجه به هشدار اداره کل هواشناسی قزوین مبنی بر ورود سامانه بارشی جدید، تمهیدات لازم جهت آماده‌باش به ۳۳ دستگاه عضو ستاد پیشگیری این استان جهت مقابله با وقوع احتمال سیل  داده شده است.

مدیرکل بحران استان، ورود این سامانه جدید بارشی را از اواخر وقت امروز دانست و تاکید کرد: شدت بارش‌ها برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به میزان ۴۰ میلیمتر شده و اگرچه از مدت‌ها پیش لایروبی بستر رودخانه‌های شهری از سوی شهرداران نیز به عمل آمده اما توصیه‌های لازم به آنان جهت بازدید دوباره از حریم بستر رودخانه و پل‌ها انجام شده است.

وی خطاب به کشاورزان استان قزوین اظهار داشت: با توجه به شدت کاهش دمای هوای هوا در اواخر هفته جاری، از کشاورزان و باغداران خواسته شده تا تمهیدات لازم در خصوص جلوگیری از سرمازدگی محصولات و درختان خود را داشته باشند.

مهدیخانی ادامه داد: از شهروندان استان قزوین نیز درخواست داریم تا با توجه به شیوع ویروس کرونا، ضمن ادامه پویش در خانه بمانیم، به غیر از موارد بسیار ضروری از منازل خود خارج نشده و از تردد و نزدیک شدن به بستر رودخانه و پل‌ها طی روزهای آینده خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز