خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

همه دستگاه ها برای تحقق شعار سال تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۹۲۹

دادستان قزوین گفت: تمامی دستگاه های استان قزوین برای تحقق و دستیابی به شعال سال که به عنوان جهش تولید نامگذاری شده است باید تلاش و به سهم خود ایفای نقش کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد قاسمی در نشست شورای مدیران قضایی استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: امروزه کشور در برابر شدیدترین تحریم‌های دشمنان در تمامی حوزه‌ها قرار دارد و صنعت‌گران و تولیدکنندگان کشور در خط‌ مقدم جنگ اقتصادی با دشمن قرار گرفته‌اند.

وی افزود: باید با روزآمدی و کاربردی شدن قوانین و تسهیل و رفع موانع تولید، چرخ تولید را شتاب بخشید چون گردش چرخ صنعت و تولید در فعالیت تمامی بخش‌های کشور تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

قاسمی با بیان اینکه نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان در سال جدید باید با جدیت و هدفمندی برگزار شود، اظهار داشت: این آمادگی در دستگاه قضایی وجود دارد تا با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها، شرایط را برای فعالیت تولیدکنندگان تسهیل کند و این موضوع در دستور کار تمامی مدیران قضایی استان قرار دارد.

دادستان قزوین در ادامه تاکید کرد: شعار سال نباید تنها در کلام خلاصه شود، بلکه ضروری است همه قوا و دستگاه‌ها و نهادها، اقدامات لازم را در راستای تحقق شعار “جهش تولید” انجام داده و سهم خود را در این زمینه ایفا نمایند.

این مقام قضایی استان با بیان اینکه رییس قوه قضاییه در بحث تحقق شعار سال و رفع موانع تولید تاکیدات زیادی داشته‌اند،افزود: به تمامی همکاران توصیه می‌کنیم که اقدامات قضایی آنها باید در راستای سیاست‌های قوه قضائیه باشد و از اقداماتی که موجب تعطیلی واحدهای تولیدی شود، خودداری کنند.

وی گفت:همچنین مدیران قضایی استان باید با بررسی کارشناسانه مسائل و مشکلات مربوط به حوزه صنعت، آنها را در اسرع وقت جهت اتخاذ تصمیم به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاوتی دادگستری استان ارجاع دهند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توطئه‌های فراوانی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی کرده‌اند که با هوشیاری و بصیرت رهبر فرزانه انقلاب و حضور به موقع ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی در تمام موارد، نقش بر آب شده اند.

قاسمی گفت:امروزه که دشمنان معیشت مردم را مورد هدف قرار داده اند، بدون‌شک با همدلی، همراهی، همکاری و اقدامات جهادی کلیه دستگاه‌ها، نهادها و آحاد جامعه موفق نخواهند شد و انقلاب از این پیچ تاریخی نیز به سلامت عبور خواهد کرد.

وی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال ۱۳۹۹ و اعیاد شعبانیه و تقدیر از اقدامات جهادگونه قضات و کارکنان خدوم دادگستری استان در راستای تحقق عدالت در سال گذشته، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال هموطنان عزیز با شرایط خاص به استقبال بهار رفتند که امیدواریم با همراهی و توجه به توصیه‌های پزشکی و رعایت نکات بهداشتی، بسیج تمامی امکانات و اقدامات به موقع از گسترش بیشتر این ویروس جلوگیری و این بیماری ریشه کن شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز