خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان خبر داد:

فعالیت ادارات از ۲۳ فروردین با حضور دو سوم کارمندان/ مسافرت‌ بین استانی تا ۳۰ فروردین ممنوع / مدارس و دانشگاه‌ها تا ۳۰ فروردین تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۹۱۴

استاندار هرمزگان گفت: فعالیت ادارات از ۲۳ فروردین ماه با حضور دو سوم کارمندان هر اداره و دستگاه اجرایی انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی پس از حضور از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس در جلسه ستاد ملی مقابله و مدیریت بیماری کرونا، با اشاره به تصمیمات این ستاد، عنوان کرد: واحدهای خدماتی و تولیدی کم ریسک می‌توانند از ۲۳ فروردین ماه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت و درمان، فعالیت خود را آغاز کنند.

وی ادامه داد: صنوف و واحدهای پرریسک که موجب تجمع بیشتر افراد می شوند، کماکان تا ۳۰ فروردین ماه تعطیل خواهند بود اما واحدها و صنوفی که خدمات رسانی ضروری را به مردم باید انجام دهند با نظارت سازمان صمت و اتاق اصناف باید فعال باشند.

استاندار هرمزگان افزود: همچنین طبق تصمیم این ستاد تا ۳۰ فروردین ماه مسافرت های بین استانی ممنوع است و بر این اساس کنترل و مراقبت شدید در تمامی ورودی های استان ادامه دارد.

همتی تصریح کرد: مدارس و دانشگاه‌ها نیز فعلا تا ۳۰ فروردین تعطیل هستند و آموزش از طریق فضای مجازی و رسانه ملی ادامه دارد و تصمیم لازم برای ادامه محدودیت ها یا لغو آن در جلسات بعدی گرفته خواهد شد.

وی گفت: فعالیت ادارات از ۲۳ فروردین ماه با حضور دو سوم کارمندان هر اداره و دستگاه اجرایی انجام می‌شود و ساعت کار اداری نیز طبق تصمیم ستاد از ۷ صبح الی ۱۴ است که با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان هرگونه تغییر ساعت کاری اعلام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز