خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

توقیف و اعمال قانون 981 دستگاه خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۹۰۷

فرمانده انتظامی استان گفت: از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا پایان روز 16 فروردین 981 دستگاه خودرو با بی‌توجهی به اجرای طرح، توقیف و یا اعمال قانون شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در حاشیه نظارت بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و بازدید از راه‌های استان کرمانشاه اظهار داشت: از مجموع این خودروها، 718 دستگاه خودرو اعمال قانون و مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: بخش دیگری از طرح فاصله گذاری اجتماعی مربوط به توقیف یک ماهه خودروهای متخلف است که تاکنون 263 اتومبیل روانه پارکینگ شده اند.

سردار جاویدان یادآور شد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در 31 نقطه استان کرمانشاه با حضور ماموران پلیس راه، راهور و انتظامی اجرایی می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: از دیگر اقدامات پلیس در این راستا عودت 33 هزار و 918 دستگاه خوردو به مبداء خود و ممانعت از ورود و یا خروج آنها بوده است.

وی با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی از جمعه هشتم فروردین آغاز شده، افزود: این طرح قرار است تا روز چهارشنبه 20 فروردین تداوم یابد و پلیس به عنوان مجری اجرای آن، قاطعانه عمل خواهد کرد.

سردار جاویدان با تاکید بر اینکه قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا اولویت اول کشور در روزها و هفته های جای است، گفت: همه ما در این خصوص مسئول و موظف به اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

رئیس پلیس استان کرمانشاه، غلبه بر کرونا و مهار و کنترل این بیماری را نیازمند مشارکت جمعی آحاد مختلف مردم دانست و گفت: تا زمانی که عموم شهروندان، مسئولان را در اجرای طرح های مقابله ای همراهی نکنند نمی توان کار خاصی از پیش برد.

وی در پایان از همکاری و همراهی اکثر مردم با پلیس در راستای اجرای طرح های فاصله گذاری اجتماعی و همچنین ممنوعیت های ایجاد شده طی روزهای 12 و 13 فروردین برای حضور در تفرجگاه ها قدردانی و ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد کنترل و مهار کرونا باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز