خبرگزاری کار ایران

با مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

عزیزیان مدیر مسئول «موسسه فرهنگی هنری کوکب شب» شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۷۶۶

با مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابوالفضل عزیزیان به عنوان مدیرمسئول موسسه فرهنگی هنری کوکب شب منصوب شد .

به گزارش خبرنگار ایلنا ، موسسه فرهنگی هنری «کوکب شب» یکی از یادگاران رئیس فقید انجمن روابط عمومی ایران است و تاکنون خدمات فرهنگی هنری بی شماری را به هم میهنان و شهروندان دامغانی ارائه کرده است .

پس از ارتحال مرحوم میرزابابا مطهری نژاد و با همکاری بی دریغ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، همسر و فرزندان آن مرحوم جهت شروع مجدد و از سر گیری فعالیت های فرهنگی این موسسه ابوالفضل عزیزیان را به عنوان مدیر مسئول جدید انتخاب کردند که در ادامه متن پیام خانواده مرحوم میرزابابا مطری نژاد از نظر شما می گذرد:

باسمه تعالی

با سلام و تحیّت به محضر بقیّۀ الله الاعظم (عج) و تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه به همشهریان عزیز دامغانی، خدای متعال را شاکریم که در خجسته سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، خبر مسرّت بخش ادامهی فعالیت های مؤسّسه فرهنگی و هنری «کوکب شب» را به سمع و نظر مردم فرهنگ دوست شهرمان می رسانیم. چراغ این مؤسّسه که از یادگارهای فرهنگی مرحوم استاد میرزابابا مطهّری نژاد است، مدّتی پس از درگذشت ایشان خاموش بود که با همّت گروهی از جوانان مشتاق ، متعهّد و مساعدت همدلانه ی جناب آقای دکتر صالحی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور اداری و حقوقی لازم برای ادامه ی مسیر به نحو احسن انجام پذیرفت تا از این پس مشعل فروزان این موسسه با مدیر مسئولی جناب آقای دکتر ابوالفضل عزیزیان و هیات مدیره جدید که تماما از همراهان و همدلان آن استاد فقید که سالیان سال در سطح کشور و شهرستان از مروجان فعالیت های فرهنگی بوده اند، سپرده شد. امید است که این نهاد فرهنگی در آینده نزدیک با شروع فعالیت ها و احداث بنای فرهنگسرای موسسه ( که الحمدالله تمهیدات لازم جهت شروع کارهای عمرانی اندیشیده شده است) و همکاری مسئولان محترم و همشهریان گرانقدر، صدقه ای جاریه برای روح آن مرحوم باشد و پایگاهی برای اجتماع اهل فرهنگ و نشر فضایل الهی و انسانی. توفیقات روزافزونِ همه ی خدمتگزاران به دانش و هنر و فرهنگ را از خداوند منّان خواستاریم.

همسر و فرزندان مرحوم استاد میرزابابا مطهّری نژاد

شایان ذکر است ابوالفضل عزیزیان کسب عنوان جوان برتر از سوی سازمان ملی جوانان در دو سال متفاوت را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر هم از فرهنگیان متعهد و مدرس دانشگاه فرهنگیان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز