خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری هرمزگان خبر داد:

اعاده بیش از ۳ هزار هکتار از اراضی ملی به بیت‌المال/ دستِ زمین‌خواران کوتاه شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۷۰۸

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از خلع ید و رفع تصرف سه ‌هزار و پنجاه هکتار و ۲۷۲۰ متر مربع از اراضی ملی این استان طی سال ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی صالحی تأکید کرد: برخورد قاطعانه با زمین خواران و مقابله با متصرفان و فسادهای مرتبط با این حوزه یکی از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی استان هرمزگان است و در این رهگذر هیچ خط قرمز و محدودیتی قائل نخواهیم شد.

صالحی افزود: پرونده هایی که در ارتباط با تخلفات و دست اندازی به اراضی ملی و دولتی در مراجع قضایی استان تشکیل و مطرح شده با جدیت و سرعت رسیدگی خواهد شد و این موضوع در دستورکار دستگاه قضایی هرمزگان قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با تأکید بر برخورد قاطع قضایی با متصرفان اراضی ملی یادآور شد: متخلفان برابر قانون و مقررات تحت تعقیب قرار می گیرند و با قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز، اراضی ملی که متعلق به عموم است از دستبرد متجاوزان و فرصت طلبان محفوظ می ماند.

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: مشارکت و هم افزایی همه دستگاه ها و اطلاع رسانی مردمی امکان برخورد به موقع با متصرفان را فراهم می ‌کند و به همین منظور دستگاه قضایی استان هرمزگان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی در این خصوص است.

وی همچنین با بیان اینکه زمین‌خواران در روزهای ابتدایی هر سال به لحاظ تعطیلی ادارات و نهادها زمینه را برای تعدی و تجاوز به اراضی ملی مهیا می بینند، اضافه کرد: امسال با آمادگی و پیش بینی و تشکیل یگان های حفاظت و گشت‌های سیار در نهادهای مختلف فرصت سوء استفاده از سودجویان سلب خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز