خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

کاهش تعداد مبتلایان در یک روز به معنای کنترل ویروس نیست/ ازدحام مردم در خیابان‌ها من و همکارانم را متاثر کرد

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۶۵۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه ازدحام مردم در خیابان‌ها تاسف بار است، گفت: امروز، شهادت همکارمان و شلوغی خیابان‌های تبریز من و همکارانم را بسیار متاثر کرد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسین صومی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: متاسفانه دکتر هاشمی، رئیس بیمارستان آذرشهر که از ابتدای شیوع کرونا در خط مقدم بود، امروز آسمانی شد و مراقبت‌های‌مان در مورد ایشان نتیجه نداد و این همکار باارزش را از دست دادیم. از خداوند متعال برای خانواده ایشان صبر مسئلت دارم.

وی با تاکید بر اینکه کاهش تعداد مبتلایان در یک روز به معنای کنترل ویروس و شرایط نیست، اظهار کرد: یک لحظه غفلت و شلوغی خیابان‌ها، شهادت تعداد بیشتری از همکاران حوزه سلامت را در پی داشته و قربانیان بیشتری خواهد گرفت.

وی با اشاره به اسامی محلاتی که بیشترین میزان شیوع ویروس کرونا را در تبریز دارند، اضافه کرد: حافظ، آبرسان و یاغچیان نیز به لیست محلات قبلی چون عباسی، مارالان و ولیعصر، اضافه شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: به جز شهرستان‌های تبریز، شبستر، مراغه، سراب، اهر، میانه، هشترود، ملکان و بناب، تعداد مبتلایان در شهرهای هریس، اسکو و عجب شیر نیز افزایش یافته است.

وی در پایان با بیان اینکه ازدحام مردم در خیابان‌ها تاسف بار است، گفت: امروز، شهادت همکارمان و شلوغی خیابان‌های تبریز من و همکارانم را بسیار متاثر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز