خبرگزاری کار ایران

اکبری‌نژاد خبر داد:

​سارق معابر در یزد دستگیر شد/ کشف 11 دستگاه خودروی سرقتی در یزد

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۶۲۵

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان یزد از دستگیری سارق معابر با اعتراف به 10 فقره سرقت توسط ماموران کلانتری 14 ابوذر خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از یزد، سرهنگ حمیدرضا اکبری‌نژاد اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از معابر در سطح شهرستان یزد، تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی شواهد و تحقیقات گسترده، ماموران پلیس کلانتری 14 ابوذر توانستند در حین گشت‌زنی یک سارق را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی های پلیسی به 10 فقره سرقت از معابر اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح های نوروزی گفت: ماموران پلیس از ابتدای سال جاری تاکنون 11 دستگاه خودروی سرقتی را کشف کردند.

وی ادامه داد به دنبال شکایاتی از سوی چند نفر از شهروندان مبنی بر سرقت خودرو های آنها در محله های مختلف شهرستان، مأموران شهرستان موضوع را در دستور کار قرار دادند.

اکبری نژاد افزود: مأموران با گشت زنی در سطح شهر و پیگیری مستمر موفق شدند 11دستگاه را در مناطق مختلف کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه کشف خودروهای مسروقه بعضا به صورت بلاصاحب بوده گفت: تلاش در جهت دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان یزد در پایان ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس از آنان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز