خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار خبرداد:

تدوام طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۲ فروردین در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۶۱۲

معاون امنیتی، اجتماعی و سیاسی استاندار قزوین از ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان قزوین به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مهار آن تا ۲۲ فروردین ماه خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر گفت: به دنبال اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۲ فروردین ماه، تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها تا اطلاع بعدی مسدود هستند و ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز باید با یک سوم نیرو‌های خود فعالیت کنند.

معاون سیاسی استاندار درباره شروع به کار واحد‌های تولیدی و صنعتی استان، اظهار کرد: ستاد استانی مقابله با کرونا ملزم به اجرای مصوبات ستاد ملی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا است و طبق مصوبه این ستاد، چنانچه هر واحد تولیدی و صنعتی پروتکل‌های تعریف شده وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان را اجرا کند می‌تواند مجوز لازم را برای شروع کار در سال جدید اخذ کنند.

حبیبی افزود:  پایش و غربالگری صنوف فعال شامل واحد‌های صنفی ضروری باید به صورت تک به تک و فرد به فرد توسط دستگاه‌های اجرایی مربوط انجام گیرد و افراد مشکوک به مراکز درمانی ارجاع داده شوند.

وی ادامه داد: سازمان بسیج کارمندان در ادارات مختلف، ماموریت ضدعفونی و غربالگری کارکنان را بر عهده دارد و باید با جدیت در این زمینه وارد عمل شود.

این مسئول بیان کرد: به واحد‌های نانوایی استان بسیار تاکید شده است که حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند و به جای دریافت وجه نقد استفاده از دستگاه کارتخوان را در اولویت قرار دهند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان یادآور شد: ستاد تنظیم بازار استان نیز باید ضمن تامین کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم بر قیمت‌ها نظارت و کنترل بیشتری داشته باشد تا شهروندان هیچگونه دغدغه و نگرانی در خصوص کالا‌های اساسی و قیمت آنها نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز